Sunday 27 July 2008

Aklımıza İlk Düşen Birkaç Tane...

1)Musteri: Ya bu ev alma isi hic karli diil.
İş Arkadaşım: Niye?
Musteri: Cunku sattiktan sonra hala mortgage odemeye devam ediyon.
İş Arkadaşım: Hikk!!!*!*!

2) Ben: Müşteri Bey bankaniz hangisi?
Müşteri Bey: Halifax. Meral hanim simdi biz bu mortgage baska bankadan aliyoruz ya
Ben: eeee?
Müşteri Bey: Halifax sonra sorun cikarmasin bana.
Ben: Hik !!!!!***

3) Müşteri Bey: Meral Hanim avukat dedi ki ona £19,000 luk bir cek vermem gerekiyormus.Ama benim cek defterim yok.
Ben: Sorun diil Müşteri Bey.Hesabinizdan transfer yaparsiniz ya da banker's draft alirsiniz.
Müşteri Bey: hmhm ama ben nasil yapicam ki onu? Hem O. Bey bana herseyle sizin ilgileneceginizi soyledi.
Ben: ?!*? Iyi ama bizim de yapabileceklerimizin sinirlari var Müşteri Bey.Biz nasil sizin hesabinizdan sizin icin odeme cikaralim.Hayir yapariz ama izin vermezler.. (muhavuhahaha)

4) Musteri su anda Turkiye'de tatilde olan arkadasi icin mortgage ile ilgili bilgiler sormaktadir.

Ben:
X Bey, ben kendisine mortgage alip alamayacagimizi belirlemek icin bazi bilgiler almam gerekiyor arkadasinizdan. isterse bu bir mortgage search formu emailliyeyim kendisine.Doldurup yollasin.

X Bey: Tamam oyle yapalim o zaman.
Ben:Email adresini alabilir miyim lutfen?
X Bey: Turkiye'deki mi burdaki mi?
Ben: ?-*!?*! hik. Yok yani email adresi
X Bey:Tamam da Turkiye'deki mi burdaki mi?
Ben: X Bey onlar zaten bi tanedir.Heryerde ayri almaniza gerek yok.
X Bey: Haaaa.Tamam ben bir sorup geri ariyim seni o zaman...

No comments: